Communication Crackdown De kosten van
onpersoonlijke communicatie
header

De kosten van onpersoonlijke communicatie

De Europese consument wordt overspoeld met irrelevante communicatie en junkmail. 84% van de Europeanen en 86% van de Nederlanders blijkt bereid actie te ondernemen tegen merken en organisaties die ondermaats communiceren. De grens van klantloyaliteit komt hierdoor in gevaar. Lees alles over de huidige resultaten en kosten van onpersoonlijke communicatie, en de stappen die u kunt nemen om uw communicatie op orde te brengen, in dit gratis onderzoeksrapport.

Onderwerpen in dit trendrapport

In dit gratis onderzoeksrapport leert u alles over:

  • Hoe presteren bedrijven op het gebied van persoonlijke communicatie?
  • Wat zijn de kosten en gevaren van onpersoonlijke communicatie?
  • Wat zijn de trends en ontwikkelingen waarop u kunt inspelen?
  • De 3 stappen om uw communicatie op orde te brengen

Vul uw gegevens in: Download direct het gratis rapport

Vul uw gegevens in en ontvang direct het onderzoeksrapport Communication Crackdown.


Download nu

Rapport Communication Crackdown.

U ontvangt na het invullen van het formulier het rapport in uw mailbox.


Vul aub de verplichte velden in